dinsdag 14 november 2017

Gebreid topje (verlaat bericht)

Nog juist op de valreep is mijn zomerproject klaar. Dit zalige luchtige topje.  Gelukkig groot genoeg voor volgende zomer, hoop ik.

(wel, dit bericht werd vergeten te posten... en daar kwam ik pas maanden later achter. Haha. Wel mijn eerste tentamen gehaald. Prioriteiten, dat was het ;-)

Hierin ben ik geen lichtend voorbeeld van braaf het patroon opvolgen... de echte maat leek me gigantisch. Daarom begon ik twee maten kleiner. Omdat ik begon te twijfelen (leek toch wel weer klein) breide ik het achterpand weer in een grotere maat. Volgen jullie nog? Enfin. Al met al is het maar weer bewezen: het komt allemaal niet zo nauw! 
Dus mocht je zelf een steekje missen, een overhaling over het hoofd zien: dat valt in het grote geheel geheel niet op. Gewoon doorgaan. Imperfecties maken het interessant, zeggen ze.






Op mijn nieuwe Nellekus Instagram account liet het het ook al zien. Have a look. Leave a message. Vind ik tof.

Patroon: Phildar
Wol: Drops garnstudio Belle

2 opmerkingen: