zondag 20 augustus 2017

Sokken en Instagram

De vakantie loopt op zijn eind.
We hadden een zalige tijd. Zon... Strand... family... Friends...loved ones....

Ik las boeken.
Leerde mezelf enkele akkoorden op de gitaar
en breide een paar sokken om cadeau te geven.

Klinkt goed, niet?

En morgen begint het  'nieuwe leven'. Met een nieuwe baan en een studie.
Kei spannend. Ik heb er zin in!

Hoe ziet jullie nieuwe (school)jaar eruit?


Ik gebruikte een standaard patroon van Lang yards, met een recht hielkapje.
De wol is sokkenwol van Lana Grossa. Ik breide met naald 2.5mm

Het leuke van sokken breien is eigenlijk het resultaat.
Want dat is zo zalig. Ook tof vind ik dat het maken van de sokken
in mijn vingers zit. Zo af en toe brei ik een paar en telkens weten
mijn handen nog wat ze moeten doen.
Een goed sokkenbrei-geheugen ;-)

Je las het goed, een nieuwe baan en een studie en natuurlijk mijn lief, gezin, familie, vrienden, sporten en niet als laatste mijn naai/brei/maak-verslaving. O ja, het huishouden en ons paradijs aka de Tuin (volktuinhuisje)
Een beetje veel en en en, niet?
Dus ergens zal iets moeten minderen... waarschijnlijk alles een beetje minder. En mocht ik tijd hebben om iets te maken is het rapper op Instagram...
Dus maakte ik een Nellekus Instagram account. Mocht je me willen volgen, zoek me gerust. Natuurlijk wilde ik dit met een follow button, maar dat lukte deze digibeet niet.. dus eenvoudig opzoeken lukt vast ook.

Op de blog zal het wat stiller worden, misschien.
of misschien niet. We gaan het zien.

Goede start allemaal. Courage!

3 opmerkingen:

  1. شركة امست لمكافحة الحشرات

    تقدم لكم افضل خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الامنة والفعالة والمتخصصة في ابادة جميع انواع الحشرات وابادتها ابادة شاملة مع الضمان بجودة فائق وباسعار مناسبة

    امست لمكافحة الحشرات
    شركة امست

    BeantwoordenVerwijderen
  2. شركة امست للتنظيف

    ايضا توفر جميع خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والكنب والسجاد والموكيت بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي الادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات

    امست للتنظيف

    http://basmit-eldammam.com/2017/02/10/%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%AA-%D9%84%D9%84%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%A9-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%B7%D9%8A%D9%81/

    BeantwoordenVerwijderen