dinsdag 6 juni 2017

Barbara #2

Voici, de tweede Barbara!
Nummer 1 werd mijn Birthday dress en droeg ik al met veel plezier. Ze zit zalig!
Deze is nog lichter van stof en zoo zacht.

Groot voordeel van nogmaals eenzelfde jurk naaien: zoveel rapper.
Patroon ligt al klaar en 't zit al een beetje in uw vingers.
Ik maakte dit keer wel een maatje kleiner. En weer bij de armsgaten ging het (even mis)
Die vond ik te strak en heb ik iets wijder gemaakt. Daar kwam ik pas achter nadat alles ineen zat... Maar goed, nu ben ik wel content!





Welke Barbara heeft jouw voorkeur? De B-day dress kun je hier zien.

Patroon: Barbara uit LMV
Stof: Ultralichte crêpe 

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik denk dat ik deze nog mooier vind. Deze kleur staat je zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vind ik je in deze jurk, die kleur staat je erg goed!
    Ik bewonderde je vorige jurk toen ik er zelf eentje geknipt had, en ik twijfelde. Toen het ding ineen zat, wou ik dat ik je blindelings had geloofd en gewoon een maatje kleiner gemaakt had ;).

    BeantwoordenVerwijderen