zaterdag 1 april 2017

Theo #1

Ik stelde mezelf een doel: hemdjes naaien, tot dat ik er geen schrik meer voor had.
En hier is nummer 1!

Het schone Liberty stofje ligt hier al jaren te wachten. Er was nog een klein stukje over. Net niet genoeg voor een hemdje. Dus de rug knipte ik uit een andere stof.







Content met nummer 1.
Verbeterpunt waar ik nog op moest foefelen: de staander en de kraag goed te laten aansluiten op het hemdje. Tips anyone?

Patroon: Theo van Zonen09, ik maakte een 116 voor mijn 4,5 jarige.
Stof: Liberty, achterkant stof van een hemd van mijn vader.

4 opmerkingen:

  1. Mooi en fijn dat je het hemd van je vader kon gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke jongensstof! Goed gelukt deze Theo. Hier ook nog hemdjesschrik, dus met die staander en kraag kan ik je niet helpen helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad het lastigste deel! Daar foefel ik ook altijd wat..Leuk hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hemdje. Die staander is hier ook altijd wat foefelen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen