vrijdag 2 december 2016

Pixie blouse


Een prachtige stof hield mij tegen om de jurk weg te geven. 
Het ultieme recykleer-project daagde voor mijn ogen.

Het patroon wat ik vond paste ik wat aan, pofmouwtjes leken me onpraktisch met het vestje-aan vestje-uit weer.

Het zat zo in elkaar en ze draagt het heel graag. Het kraagje staat een beetje wijd, een leuk effect.
Ik ga het zeker nogmaals maken, ze begint steeds meer om blousjes te vragen.








Rocco wilde ook graag even gezien worden.

Dit was de jurk

Eigenlijk staat ze het liefst zo op de foto. Lezend, dat doet ze zo graag.

Patroon: La Maison Victor Pixie top
Stof: Recykleer van een jurk van mij.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig blousje! Zo'n mooi recyckleerproject geeft toch nog net dat ietsje meer voldoening, niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk met dat gestipte broekje! Ik zou er een Pixie-bandwerk van maken als ik jou was, want het patroon staat haar geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen