dinsdag 8 november 2016

Sleutelhanger bandwerk

Dit is zo een rap instant-happiness-ding: een sleutelhanger maken.
Ik maakte er al meerdere, voor mensen die gingen verhuizen.
En nu eens voor mezelf. en toen toch rap nog wat meer.

Niet omdat we gaan verhuizen maar heel simpel: mijn huissleutel moest een nieuwe sleutelhanger.
En die wolk? Die is voor de fiets. Nu hopen dat het niet te veel zal gaan regenen.





Ik stik het leer op mijn gewone machine met een speciale leather-naald, hiervoor gebruikte ik het gewone voetje, geen speciale. Het leer... dat was puur geluk. Ik kreeg een keer een zak vol restjes. In Rotterdam is een goede leerwinkel: Strieder

Ik had plezier in stipjes en streepjes zetten. Welke vinden jullie de meest geslaagde?

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk. En een geweldig idee om dat cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal 💕! Of toch de wolk en het blauwe huisje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh dat wolkje is ubercute!!! Waar haalde je het leder?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super ! Ze schitteren door hun puurheid, de donkergrijze met stipjes is mijn favorietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof! Stik je gewoon de stukjes leder op elkaar? De huisjes zijn leuk bij verhuizing. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, ik vind het wolkje wel geslaagd, de andere ook natuurlijk!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo moooi!!!! Waar kan je leer kopen in zo n mooie kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kado-idee! Ik vind ze stuk voor stuk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik maakte net samen met de dochter ook een sleutelhanger voor haar Opa in de vorm van een gitaar. De mens was er heel blij mee! Ze zijn allemaal heel mooi. Het wolkje is wel heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supertof! Ik ben fan van het gele huisje met streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig! Gebruikte je een speciaal voetje om leer te stikken?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supertof! Dit zijn de ideale cadeautjes. Waar kan je zo'n mooi leer kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en duurzaam denk ik! Zelf maakte ik al eens heel veel sleutelhangers als verjaardagstraktatie voor de dochter. http://smospottenensnoesjes.blogspot.be/2016/08/verjaardagstraktatie.html
    Het waren allemaal wolkjes dus ik ben ook fan van jouw wolkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooooh, allemaal supermooi maar hartje voor het wolkje

    BeantwoordenVerwijderen