zondag 13 november 2016

Leather sweater dress

't Was duidelijk Ravi's beurt weer.
Met allerlei restjes stof wist ik nog een heerlijke zachte trui-jurk te maken.
Ik nam het Leather sweater patroon en verlengde het eenvoudig tot een jurk.
Bij de schouders maakte ik een extra ruffles mouwtje. All that glitter....




Wanneer ik deze blik krijg, weten we hoe laat het is.
Dat zal geen beste shoot worden. Zie verder gerust zelf eens...





Ze is er kei blij mee. Ze houdt niet zo van foto's.... en dat komt me wel bekend voor.

Een paar weken eerder maakte ik al eenzelfde trui, voor een lief meisje dat jarig was.
Toen ze het cadeautje openmaakte zei ze: Bah, lelijk, stom...
Zalig die eerlijkheid. En tja, ik snapte het ook wel. Iets van speelgoed is natuurlijk leuker dat een jurk, hoe tof ook.




Patroon: La Maison Victor Leather sweater patroon verlengd tot jurk
Stof: gekocht op de Stoffenmarkt, maar ook online te vinden.

2 opmerkingen:

  1. Oh, ik moet toch eerlijk bekennen dat ik nogal geshockeerd zou zijn van zo'n reactie!
    Van mij ook een oprechte reactie : toffe sweatjurken in heel toffe stofjes, nu nog een beetje aan de lange kant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de cadeautjesjurk nochtans prachtig! Zelfs nog mooier van kleuren dan die van Ravi. De ruffelmouwtjes zijn echt een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen