vrijdag 28 oktober 2016

Leather sweater I Robot you

Onze Rocco was jarig!
Hij heeft zijn eerste week als echte kleuter al achter de rug.
Op dag twee kon hij thuis alleen maar versjes zeggen en liedjes zingen.
Die heeft het naar zijn zin.

Voor zijn verjaardag maakte ik een langverwachte robot trui.
Bij het uitpakken verzuchtte hij: 'Ja, die bedoelde ik!'






Gelijk maakte ik er nog een, voor een ander ventje wat ook van robots houdt.

En toen werd onze B alweer 1 maand oud en voorzag ik hem van een robot broekje.
Patroon trui: Leather sweater, La Maison Victor
Stof: Stoffenspektakel ook hier te vinden

1 opmerking:

  1. Ja mooi! Wat een heerlijk bekkie heeft ie :) Nog proficiat! Hier heb ik die editie LMV wel liggen, maar nog altijd t patroon niet gebruikt..toch eens doen

    BeantwoordenVerwijderen