vrijdag 16 september 2016

Twins

Mij leek dat wel leuk. Een tweeling.
Zeker toen ik zwanger was van Ravi leek me dat super!
Het plaatje van de snoezige tweeling bewaarde ik al meer dan 15 jaar. Zo vertederend.

Nu werd er toch een tweeling geboren. Niet bij ons, maar bij een vriendin.

Ik maakte twee pakjes, die op elkaar lijken en ook weer niet.
Juist zoals dat is met tweelingen.



Ik tekende het patroon zelf. Kapmouwtjes en een extra naad met pof-effect.
Bij een pakje werkte ik met fronsjes. En bij het andere maakte ik plooitjes.
Die met plooitjes vind ik het meest geslaagd.




Veel plezier ermee! lieve meisjes.


Patroon: zelf getekend
Stof: Tricot. Stoffenwinkel Schroder

3 opmerkingen:

  1. heel leuk! een vriendin van me beviel ook net van een tweeling en ik ken precies keiveel tweelingmama's :-) is toch iets bijzonders he! al ben ik niet jaloers want dat is zoooo zwaar, zeker in het begin, amai! daarna misschien weer niet, en het blijft zo heerlijk om zien.. prachtige pakjes heb je voor hen gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen