donderdag 8 september 2016

Theo a la Thea

Soms moet ik mezelf streng toespreken.
'Nu moogt ge niets nieuws knippen of naaien voordat het hemdje ineen steekt.'
Kennen jullie dat soort berispingen tegen uzelf?

Mijn eerste Theo maakte ik alweer maanden geleden. Gelijk knipte ik een tweede, maar daar bleef het bij. Niet dat ik geen goesting had, want ik was zeer gecharmeerd door de beschrijving van het patroon. Er kwam telkens iets anders aanlokkelijks (lees: makkelijker) tussen.

Dus, nu werden er eisen gesteld en voila! Daar is ze Thea!

Ons Ravi is nogal een smalleke. Kan zij haar hemdje nog een paar maanden dragen, voordat Rocco hem mag dragen. Unisex, vind ik.

Sinds enkele week zit ze in het eerste leerjaar en hieronder enkele snoeten die ze daar al heeft geleerd.











En op al mijn leerpunten van vorige keer? Daar slaagde ik glansrijk in.
Ik heb alweer een volgende stof in gedachten.

Patroon: Theo van zonen09
Stof: Petit Pan

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi. En prachtig gecombineerd met die cardigan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zeker met die cardigan, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat herken ik zeker! Ik mag ook even niets meer in deze maat maken, het ventje groeit er zo snel uit... Heel erg mooi geworden, deze theoa! Prachtige combinatie zo!

    BeantwoordenVerwijderen