maandag 19 september 2016

Rewind and again: winnaar

Mijn trotse winnaar van de give-away was werkelijk meant to be voor het Emma patroon.
Want... ze won dit patroon al eerder!

Dus rewind....
And the winner is

True Random Number Generator  11Powered by RANDOM.ORG
(Tiens, ik zie dat de nummers niet kloppen, ik geef max 16 aan, en hij maakt er 100 van als ik het vakje kopieer. A bon.)

And the winner is Eline
Stuur je me je adres, dan komt het patroon jouw kant op.

Ooh wat leuk!! Ik waag graag een kansje :)

Dit tasje is er een van An.
Een super tof patroon, een super tof cadeau.
Ik maakte er al enkele. Maar telkens al vergeven voordat ik een foto kon maken.
Deze maakte ik voor een lieve collega.


Patroon: Het An-tasje
Stof: restjes

3 opmerkingen:

  1. Oh zo een leuk stofje! Super mooi! Blij dat je het een tof patroon vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo een leuk stofje! Super mooi! Blij dat je het een tof patroon vindt!

    BeantwoordenVerwijderen