maandag 5 september 2016

Kyoto dress

Naaien voor mezelf geeft, als het lukt, toch ook veel voldoening. Toegegeven.
Deze jurk maakte ik voor mezelf voordat we op vakantie gingen.

Een leuk patroon van La Maison Victor.
Ik koos voor een hele lichte katoen. De stof kocht ik een keer bij het Stoffenspektakel. 
En herkende hem later nog eens in een meisjes t-shirt bij de Zara. Dat zet je toch aan 't denken hoe die stof op de markt terecht komt.

Patroon aanpassingen deed ik niet. De stof valt soepel, daarom dat mijn rug wat bloter is dan op het patroon. Ik maakte een riempje van dezelfde stof. 





And there she goes...

Meedoen met de Emma give away kan nog tot eind van de week. Zie vorige berichten.

Stof: Stoffenmarkt
Patroon: Kyoto La Maison Victor

11 opmerkingen:

  1. Supermooi!! Deze staat ook op m'n naailijstje, zo mooi! Zo in katoen is ook wel echt tof, en lekker zomers denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooiste versie die ik tot nu toe gezien heb ! Staat jou fantastisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fietfieuw!! Ik mocht'm al live bewonderen....heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, met die hoed lijk je zo uit één of andere film gestapt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maakte in de zomer ook een Kyoto, maar de rug vind ik echt té veel openvallen om hem te dragen. Dus daar moet nog wat aan geretoucheerd voor ik hem kan aandoen.
    Leuk idee, om hem in katoen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen