woensdag 8 juni 2016

Sweater x 3

Ik ging weer voor mezelf aan de slag, dress for less.

#1 Raglan sweater uit Urban Style.
Her en der wat aanpassingen gedaan.
De raglannaad stond zo bol, misschien was de stof wat stijf?
Iemand een tip?
De kraag werkte ik af met een beleg, zodat je geen naad ziet.
Stof: €5 op de markt






#2 Nogmaals het Chessie patroon gebruikt.
De stof is tricot met elastiek geweven, waardoor je een soort broebeltjes krijgt.
Instant love.
Stof: €2 op de markt




#3 Als start een patroon van Ottobre, maar zoveel van afgeweken dat daar weinig van overbleef.
De stof is heel zacht. Cosy
Stof: €2 op de markt


Voila, 3 nieuwe truien in mijn kast. Meer moet dat soms niet zijn.

2 opmerkingen:

  1. Wel een prachtreeks zeg, die truien. Wat het bolstaand van die raglannaad betreft: ik had het nog niet. Misschien inderdaad toch de kwaliteit van de stof? In elk geval is hij wel geslaagd: de hals, de mouwlengte, de rechte zoom… I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, helemaal mijn ding! Megatoffe sweaters!

    BeantwoordenVerwijderen