zaterdag 4 juni 2016

Kristy en Chessie

Schroom om voor mezelf te naaien, heb ik niet meer.
Maar om op de foto te gaan... daar kan ik niet aan wennen.

Ik maakte het mooie patroon uit La Maison Victor.
De Chessie top en Kristy rok.

Chessie top: past perfect, misschien wel ruimer dan het magazine laat zien.
De Kristy rok: paste absoluut niet, veel te ruim. Zeker 5 centimeter moeten versmallen.
Ik liet de onderrok achterwege, nu is de rok heel elastisch.

Zeer content.




Deze foto is erg overbelicht, maar de stof is wel goed te zien.


Patroon: Chessie trui en Kristy rok, La maison Victor nov/dec 2015
Stof: stoffenmarkt

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Staat je super! Die schroom is nergens voor nodig. Leuk stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw, heel mooi!!! staat je echt keigoed hoor, amai!! en bij jou lijkt de chessie sweater ook wat minder kort, vind ik heel leuk. de kristy maakte ik ook al eens (https://lilliepawillie.wordpress.com/2016/01/15/from-kristy-with-love/), maar m'n stofje was misschien net te weinig rekbaar. draagbaar en leuk, maar niet echt altijd handig. Dit lijkt dat zeker wel! en die schroom is idd niet nodig hoor, je doet dat keigoed!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Past je gegoten, en een mooie stof ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi!! Deze combi staat ook op mijn verlanglijstje maar ik heb nog niet de gepaste stof gevonden! Ook begrijp ik volledig je foto-stress, idem dito hier!!

    BeantwoordenVerwijderen