maandag 20 juni 2016

Classy birthday dress

Feest was het gisteren.
En wat een feest, ze heeft genoten!
Onze Ravi is zes jaar geworden.


The birthday dress.
De stof van de rok, koos ik.
Zij mocht de stof van het bovenstukje kiezen.
Tussen alle vrolijke petit pannekes koos ze dit stofje.


 Hier nam ze een stoere pose aan, vond ze zelf.

De plooitjes van het lijfje liet ik doorlopen in de rok.
Ik liet een Liberty biaslintje eruit piepen.

Misschien herkennen sommigen de stof?
Klopt! Voor Juno maakte ik een kleedje met de rok van het recykleer-kleed.


De zusjes.


De taart! 
The Hemsley en Hemsley sisters, uit hun nieuwe boek.
Hemels, die chocolade-mousse van avocado gemaakt.


Het cadeau: Ze kreeg mijn oude Singer naaimachine.
En ze is vertrokken...


Het recykleer-kleed. Na twee kleedjes is de stof op. 
Dankbaar recykleren zo.


Patroon: SVDHD 2
Stof: twee jurken voor 3 kleedjes

6 jaar. Compleet. Liefde.


1 opmerking: