dinsdag 24 mei 2016

KCW may 2016: Tinny tres chic

De stof ligt in de toekomst.. een madammen stof. 
Al is ze al een echte dame, toch nog zeker geen madam.
En toch zag ik het helemaal voor me. 
Ik werd ge├»nspireerd door de blog van Annick MinnieMie toen ik dit kleedje zag. Merci!

Ik nam het Tiny bovenstukje, verkorte het enkele centimeter.
De onderkant is van een prachtig kleed wat niemand meer aan deed en ik kreeg.
Ik gebruikte de hele rok en liet de plooien zoals ze waren.





Waarom ziet u geen hoofd? Wel, ze had nogal een bui... toen ik de foto's wilde maken. Van een blijde fotoshoot kwam het niet, u zult het hier mee moeten doen.
Gelukkig is ze, nu ze van de foto-bui verlost is, mega content met haar nieuwe kleed!

Patroon: Tinny van StraightGrain
Stof: Recykleer van Just in Case jurk

1 opmerking:

  1. Knap zeg, de kleuren passen super bij elkaar.en die buien waaien gelukkig meestal snel over, althans hier toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen