zondag 27 maart 2016

Thor for girls

Ravi droomt al lang van een strakke koker-jurk.
En nee, dat is niet wat ze wilde.
Maar goed, ze wilde hem wel even aandoen, thuis, waar niemand haar zag.
Zelf ben ik ook niet helemaal tevreden maar t is een lekker flodderding.
En die strakke jurk zal er wel komen.

Op het patroon niets aan te merken, 
ga ik zeker nog eens gebruiken voor Rocco.



Omdat de kraag heel wijd viel, maakte ik een neepje.


Deze poppenkleertjes maakten we samen, 
ik het naaiwerk, zij het lintje aannaaien.
Toffe middag.

Vrolijk Pasen!

Stof: Recykleer: t-shirt van haar vader en moeder
mouwen uit een gekregen katoentje
Patroon: LMV 2/2016 Thor

1 opmerking:

  1. Heerlijk als ze weten wat ze willen ;-) ook leuk dat jullie samen poppenkleren maken, dat zou ik hier ook nog eens moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen