zaterdag 27 februari 2016

KCW winter 2016: Minty Cardigan

Ik zal gelijk eerlijk zijn, wees gerust.
Dit vest breide ik niet tijdens deze KCW.
Maar ik zette het wel in een. Dat is altijd zo'n werk, not my favorite thing.

Het vest is super zacht. 
Ik vind het echt een grote-meisjes-vest. Zeker zoals ze daar staat op de foto.

Ze deed het niet meer uit.
Over haar lievelings-verjaardagspyjama, uren speelplezier in de ochtend.
We hebben vakantie deze week.

Van plan om ook de Minty Cardigan te breien?
Het breien ging vlot. Bij de mouwkop klopte het patroon niet helemaal 
of ik begreep het verkeerd.
Dat haalde ik uit en telde zelf een patroon uit.
Ik breide maat 134, flink nog op de groei, voor volgende winter.





Patroon: LMV 1/2014 Minty Cardigan
Wol: Drops alpaca en drops kid silk

5 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! En het ziet er idd zo'n comfy vest uit ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, wat is ze er prachtig mee! Een echt dametje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik ben ook met de mouwkop bezig en die krijgt een hele rare vorm. Hoe heb je die precies gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Ik ben er ook mee bezig in maat 134 maar twijfel over de beschrijving van de mouwkop, er klopt iets niet. Weet je nog hoe jij het gedaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy,
      Spijtig genoeg heb ik daar geen goede notities van gemaakt.
      Ik minderde wel iedere 2de naald, dus telkens aan de goede kant.
      En verder.... weet ik het niet meer. Succes!

      Verwijderen