donderdag 7 januari 2016

Randy joggingbroek

Ik hou van joggingbroekskes voor Rocco.
En hij was dringend toe aan een nieuw exemplaar

Met textielverf bestempelde ik de stof, willekeurig driehoekjes. 
Aan de zijkanten maakte ik 'krokodillentanden' volgens Rocco.








Naai-details
De overslag bij de voorkant naaide ik dicht, dat trok steeds open en vond ik niet zo schoon.
In de tunnel zit een elastiek, het zwarte koord is voor de sier.
Dat iedere keer strikken, zag ik mezelf niet doen.

Inmiddels is de broek al een paar keer gewassen,
de afdrukken zijn wat lichter geworden, spijtig.
Maar neemt niet weg dat we blij zijn met dit broekje.

Patroon: Randy La Maison Victor 2/2014
Stof: sweaterstof, merci E!

5 opmerkingen:

  1. Ja, ook ik vind de driehoekjes ook zo goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja tof gedaan seg, en ik blij dat er nog zijn die de Randy pants tof vinden! Ik stikte dat ook vast dat schuine stuk.

    BeantwoordenVerwijderen