zaterdag 12 december 2015

Ze is zeven

Vandaag vierden we haar zevende verjaardag.
Wat gaat het toch rap.
Ik zie mezelf nog zitten met een dikke buik, in het stralende maanlicht,
wachtend op haar.


Een B-day dress kon niet achterblijven. Ik maakte mijn eerste Tinny-dress.
Een zeven jaar, voor mijn zevenjarige. Hij is nog wat ruim.
Dat is niet erg, hebben we er lang plezier van.
Ik koos voor de aangeknipte mouw, tomoka-kraag, zakjes en plooirok.
 Ik werkte deze af met een passend paspelbandje.



De rits zit vooraan. Makkelijk zelf aan en uit met turnen.


Stof: Petit pan
De bloemendiadeem: H&M

4 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de jarige dochter.Mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurk! En wat een goed idee, die rits vooraan :-) hier wil de dochter (en de turnjuf) handige kleren op turndagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel glans op haar gezichtje! Proficiat met je 7de verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige jarige! Ik hou van het tomoka-kraagje met de paspel, door de achterkant in Hélium lijken de onderste driehoekjes net te zweven!

    BeantwoordenVerwijderen