zondag 8 november 2015

Trui-jurk

Mijn recykleer acties duren voort. Ik tover nog steeds van alles uit de kast.
Vondsten van de kringwinkel.

In 20 minuten maakte ik deze jurk voor Juno.
Het enige wat ik deed was: het lijf smaller knippen en mouwen verkorten en opnieuw aanzetten.
De kraag, de manchetten en de onderkant, bleef allemaal hetzelfde.

Ze deed het aan en niet meer uit!


Ik keerde de mouwen weer om, beetje contrast.
Before-shoot, let op de epauletten...jaren 90?

Voila, in de kast.

5 opmerkingen:

  1. Mohow,... Ik moet dringend mijn ogen open houden als ik dr binnen stap. Duidelijk iets zoeken bij de grote maten :)
    Knap. Ik bewonder bouillon kwaliteiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een project naar mijn hart, heerlijk vind ik het zulke snelle recykleer dingen en wat een goed idee van die mouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat dacht ik ook al meteen, die blijft supergoed bezig met haar vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch! Precies daarom moet je leren naaien zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat jij van zo'n lelijke trui maakt! Een medaille, jong!

    BeantwoordenVerwijderen