maandag 2 november 2015

Nog meer rokjes

KCW is natuurlijk alweer voorbij. Ik vermaakte me kostelijk.
En ging gestaag door, op naar meer rokjes, voor dochter #2

Aan patronen begon ik niet.
Gewoon, a l' improvise.

Rok 1: 
Recykleer actie van een vreemdachtige jurk van mezelf.
Ik gebruikte de onderkant, zakjes inclusief!
Een soepelvallend heerlijk stofje.


Ongestreken, vreemde armen, heel erg breed en kort. Vandaar als de recykleer project.
Rok 2:
Nog een vreemdere stof, een soort polyesther, glimmend stofje.
Ravi vroeg of ze er mee in de douche kon... of in de regen.
De stof koos ik bij een ijverige stoffenkast-opruimster.



Voor de rok nam ik de stof dubbel, 
zo staat hij schoon bol en zit er geen zoom aan de onderkant.
Easy peasy.



2 opmerkingen:

  1. De tailleband van de blauwe lijkt me ook easy peasy en erg mooi! Hoe deed je dit ;) ? (ik hou wel van easy en snel :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben dol op jouw stoffensmaak!!! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen