zondag 25 oktober 2015

KCW herfst 2015 #3: Curtains disguise

Ik ben op dreef deze week (lees: vakantie)
Deze rokjes maakte ik in rap tempo.
De stofjes vond ik een tijd geleden in de kringwinkel, als gordijn. 
Ze lagen te wachten tot de herfst.
Ik hou erg van de kleurcombinatie, dat roestige bruin samen met blauw.
Door de structuur van de stof staat het schoon bol.
Juno zeer content.



Bij het tweede rokje stak ik zakjes. De binnenkant van het zakje is een restje stof van haar doopsuikerzakjes. Puur sentiment.
Ze moest twee keer kijken naar de stof, maar toch goedgekeurd. Chance!


In de tailleband zit elastiek. Ik stikte de elastiek aan de zijkanten vast,
en trok de stof zo dat er enkel achter rek in zit.

Stof: Kringwinkel € 2
Patroon: zelf getekend

3 opmerkingen:

  1. Het eerste rokje heeft mijn voorkeur. Wat een chique resultaat! Mooie kringloophack!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wadde? Kringwinkel... Heel goed gevonden en mooi gecreƫerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favorietje is dan weer nummer 2 :) Leuk hoe gordijnen zo'n 'chic' resultaat kunnen geven!

    BeantwoordenVerwijderen