vrijdag 23 oktober 2015

KCW herfst 2015 #2: Dekbed disguise

Project # 1 was af, op naar het volgende!
Trots op de vermelding en quote op KCW-blog, merci!

Rocco kreeg een nieuwe deken, een kussen en een matching pyjama.
En dat alles uit 1 dekbed van Ikea!




Dit was de pose toen ik zei: Rocco, sta nu 'ns stil!
Toen veranderde hij in een zombi pose.



Stof: Dekbed Ikea
Patroon: Intemporel des enfants

Ziet iemand mijn fout van het rap-rap de stof knippen?
Onderaan kwam ik een centimetertje te kort,
opgelost met een klein strookje stof van een restje.

























Af! En door.....

5 opmerkingen:

  1. Haha, die eerste foto, dat noem ik pas disguise :) superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die eerste foto, dat noem ik pas disguise :) superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Machtig díe eerste foto. Tof opgelost m d boord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Machtig díe eerste foto. Knap opgelost m d boord.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalige foto's! Leuk opgelost met die boord!

    BeantwoordenVerwijderen