woensdag 16 september 2015

The sky is the limit

Mijn lieve oudste nichtje is jarig geweest.
Subtiel liet ze haar wensen weten:
Een blousje in de stof van Ravi haar feestjurk.
Dat liet ik me geen twee keer zeggen.





Spijtig genoeg paste het niet... te strak...
Nu ligt het weer op den hoop, uit elkaar getornt.
Zal ik er een stuk tussenzetten? In de zijnaad?
Ik twijfel.
Ik kan ook iets anders maken, dit weer ineen zetten en bewaren voor mijn meisjes.
Want wanneer is Pink ever out of fashion? 

Stof: Petit Pan

5 opmerkingen:

  1. oh, je meent het.... zo jammer! ken je geen andere kleine meid?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo jammer! Ik zou toch gaan voor een leuk conrasterend tussenstukje en zo de wens van je nichtje te laten uitkomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het maar een beetje te strak is, kan je misschien een rits inzetten ipv de knoopjes? En anders idd een strookje in de zijnaad, zou zo zonde zijn van al dat werk.

    BeantwoordenVerwijderen