dinsdag 18 augustus 2015

Think pink!

Ik had iets verkeerd gedaan met mijn schort...
De geur (lees: stank) kreeg ik er niet meer uitgewassen.
Iets van zure boter bleef er altijd wel in.

Tijd voor een nieuwe schort!
Want ik bak graag, met schort aan.

Voor mijn moeder maakte ik laatst ook een schort (it runs in the family)
van een oude lievelingsblouse (geen foto van).







Dit mannenhemd werd gerecykleerd. Het knalroze biasbandje is van Petit Pan.
Het patroon tekende ik over van mijn oude schort.
Ik hou ervan om de schort in de heupen te knopen en dan komt het toch nog precies.
Ik ben dik tevreden!

5 opmerkingen:

  1. Supermooi met dat roze lint en de mooie voeringsstof in de zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Maak maar een hele lijn :) Ik kan ook nog een schort gebruiken :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi! En je bent nog netjes hoor als je met een schort van een overhemd toe kan! Ik smeer mijn handen er altijd aan af. Iets dikkere katoen is dan gewenst. Mooi dat roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai een hele schort uit een mannenhemd, goed geknipt! :-)
    Heel tof met dat roze accent, je kan weer aan het bakken.

    BeantwoordenVerwijderen