zondag 2 augustus 2015

Op bezoek

Wij mochten vandaag op bezoek bij ons kleine nichtje C.
Zo lief en klein... ontroerd.
Een wonder.

Met cadeautjes togen we erheen.
Voor mijn zus maakte ik rap nog even een booby-tag.
Die kun je aan je bh bandje klikken, zodat je weet waar de voeding volgende keer begint.
Best handig wanneer je geheugen meer lijkt op een zeef.


Booby-tag. Heel simpel: biasbandje en een kamsnap

Omdat het feest is, want ze is geboren, 
maakte ik voor onze drie kinderen een strikje.
Voor de meisjes een rekkertje en voor Rocco een vlinderstrikje.

Volgende keer... wat zat er in het pakje?

4 opmerkingen:

  1. jij weet mensen nogal nieuwsgierig te maken :) natuurlijk wil ik weten wat er in het mooie pakje zat!
    die strikjes: top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Binnenkort hier ook familie uitbreiding. Mijn schoonzus is zwanger. Leuk he zo een kleine ukkepuk erbij. Benieuwd naar wat er in het pakje zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad super handig zo'n booby-tag! ten minste als je die niet vergeet te verhangen na een voeding. Zo erg was het namelijk met mij gesteld ;) mooie strukjes en razend benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie nichtje!
    X Eef.

    BeantwoordenVerwijderen