dinsdag 12 mei 2015

Onderwaterwereld

Of ik een kleedje wilde maken voor haar nichtjes. Zeker!
Zij koos de stof en ik het patroon.
Ravi mag m showen, hij is haar nog een maatje te groot.

Grappig om eens met een stof te werken, die ik zelf niet zou kiezen.
Maar toch heel mooi vind!



Daarlopende print: geslaagd! Joepie!
Fris geel kleurtje, als randje.
De mouwtjes hebben een voering.

Ik tekende zelf een belegje, zodat de paspelrand mooi weggewerkt zit.
Volgende keer het andere kleedje wat ik in opdracht van J. maakte.

Patroon: SVDHD 2, met kapmouwtje
Stof: van Klijntje.be

5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan van de gele paspel! En zo netjes dat dat er langs binnen uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jurkje de uiteindelijk draagster zal hem vast geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai zeg, doorlopend patroontje, de gevoerde mouwtjes en dat gele biesje: prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi ... gebruikte ooit een gelijkaardig stofje ... staat nog altijd vrolijk op ons renske

    BeantwoordenVerwijderen