zondag 10 mei 2015

Een lijstje

Na twee weken van zalige vrijheid! Vakantie.
Maak ik de balans op.
Een lijstje waar ik vrolijk van word.
Ik maakte:
3 jurken
2 poppenrokjes
1 lange broek
2 korte broeken
1 beddekovertrek
1 kussen
1 pyjama, shortama, ja serieus, dat is een woord.
1 tijgerpak
1 blouse
2 t-shirts
De hele 'geknipte' stapel is weg!

Ruimte voor nieuwe ideeën en plannen! En die heb ik.

Heavenly!
Laat nu de zon en zomer maar komen.
Wij zijn er klaar voor!

Dit tijgerpak is voor ons neefje T voor zijn verjaardag.
Steeds als hij hier de verkleedkleren aantrekt, droomt hij van een tijgerpak...
Met veel plezier maakte ik er een voor hem.
Welke patronen in hiervoor gebruikte kun je hier vinden.


2 opmerkingen:

  1. Wat een lijst!! Op 2 weken?? Als een sneltrein, gij!! En nu nog 2 weken vakantie om alles te bloggen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja seg, productief zo 2 weken vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen