woensdag 8 april 2015

Zo gaat de molen

Kleedjes, daar kan ik nu echt geen genoeg van krijgen. 
Gelukkig mijn dochters ook niet.

Ravi maakte ik een kleedje. De stof doet me aan de molenwieken denken.
Het wit-blauw-rood staat haar heerlijk fris.
Ze is content. Hij zwiert! 
Het onderrokje versterkt dat nogmaals.

Zie die teentjes...
Op de foto niet goed te zien, maar een succesvolle doorgaande print. Trots!



Dit is een foto zoals Ravi het wilde. Eerst mocht ik t kiezen en toen zij.
Met haar poppenkind.

En inderdaad, ze is hard gevallen. Ze genezen gelukkig snel. Van de dikke groene buil is al bijna niets meer te zien.

Patroon: SVDHD 2, met kapmouw, plooi in de rok en vierkant kraagje. 
Stof: de jurk is volledig gevoerd met een wit katoentje. 
De stof heb ik gekregen. Schoon he?

6 opmerkingen:

  1. wat een lief en mooi jurkje! De sjaal van poppenkind ligt hier ook in de kast. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, eerst zag ik bloemen, maar na jouw opmerking over molenwieken zag ik alleen die nog maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de stof ook, is een dekbedovertrek van Ikea. Maar nu jij er een kleedje van gemaakt hebt, zie ik er ook de molenwieken in, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig met dat rode kraagje en strikje in haar haar. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige stof en super jurkje! Ik hou er van :)

    BeantwoordenVerwijderen