maandag 27 april 2015

Kort broekske

Hij kan alleen de trap af.
Nee, ik moet het anders zeggen.
Ik durf hem alleen de trap af te laten gaan.
Hij kan het al langer maar ik durfde nog niet... niet te kijken.
Nu kijk is soms expres even niet...
Maar hij doet eigenlijk niet zot of wild.
En is trots!

Dit broekje maakte ik voor hem.
't Zit wat strak om zijn poep.
Maar, as we speak, doet meneer plasjes op een potje
en loopt in de koddigste boxshortjes rond.
Dus nu zal het broekje beter passen.








Ik maakte er ook een rode, maar die pikte zijn zus in.
To be continued.

Een een tof momentje:
Ik deed voor het eerst mee met kids clothes week
En toen zag ik opeens mijn  Lions and tigers jasje van Rocco vermeld staan.
Super tof! Merci!

Patroon: Ottobre 3/2013
Stof: een super oude broek van mijn moeder, vintage Oilily

5 opmerkingen:

  1. Waaw, echt leuk broekje! Zo eentje wil ik hier ook wel voor de zoon maken! Ik herken het 'trap' gevoel, maar weer een stapje verder! Way to go!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gerecycleerd! Ik ben ook geen held om ze alleen trappen te laten doen... zolang ze het rustig aan doet gaat dat goed... maar af en toe hou ik mijn hart wel eens vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk! Ik ga je volgen voor nog meer inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen