donderdag 2 april 2015

Bloesem tutu

In mijn vorige bericht schreef ik: volgende keer doe ik er bloemblaadjes in.
Voila, volgende keer was rap. 
Ze gaan naar en feestje. En de jarige in kwestie maken we blij met een tutu, gevuld met bloemblaadjes.



 


Nu willen we er allemaal een met bloemblaadjes.
Die kocht ik bij de Zeeman.

Als antwoord op vragen in het vorige bericht:
Ja, de rokjes gaan gewoon in het wasmachine. En komen er ook nog prima uit.
De tutu tutorial kun je bij moodkids vinden.
Hoe maak ik de tailleband? Griet legt het je uit. 
Ik stik de elastiek nog twee keer door, zo voorkom je een gedraaide elastiek.

Deze week doe ik mee met:

link party 200px

5 opmerkingen:

  1. Ik had er ook gewoon een onder-rokje bij moeten maken, zo leuk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Ik vond die pomponnetjes al leuk, deze vind ik NOG mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk!!! Ik ga er toch ook eens eentje maken, dochter gaat superblij zijn :D ! (mooi met de bloemetjesstof onder ipv effen stofje trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om te geven als cadeautje! Dit wil ik ook wel eens proberen voor onze ballerina.

    Groetjes Daisy
    (http://molemiekesnaaiblog.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen