zondag 15 maart 2015

Gered

van de misbakstapel...

Hier is nummer 3 van de zachte vestjes. Eentje voor mezelf.
Zacht. Check.
Warm. Check.
Of het mij mij past. ... nog in dubio.





Het model eerst was tot onder mijn billen, veel groter en langer dus.
Dat stond zeker niet.
Ik verkorte en versmalde aan alle kanten. Beter vind ik.

Thuis droeg ik dit weekend niets anders.
Dus in dat opzicht.. Geslaagd!

Stof: pluche komt van de markt. Voering: tricot van Fragile.
Voor de mouwen gebruikte ik tricotvoeringsstof. 
Zodat het makkelijk aangaat en niet stroef voelt.
De moeite.

Patroon: start patroon was Veste Blossom van La Maison Victor.
Finetunen deed ik freeweelend.

15 opmerkingen:

  1. Het is helemaal goed gekomen. Staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! En toffe print die voering! Knap freeweelwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ja toch zovele malen mooier als zo'n vest mooi aansluit aan je lijf. Mijn dochter zou hier prompt voor vallen, echt haar kleurtje. Ik ben van de knalkleuren ;). Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het geweldig! Dragen dat jasje!!!
    Mijn dochter zou er zo ook wel eentje willen. Ik onthoud dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schrap die dubio maar! Staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen