maandag 2 februari 2015

Origami lamp (opnieuw)

Vaak zat ik in het donker te turen achter mijn naaimachine.
Ach, ik zag het best, dacht ik, onder het naaimachinelampje turend... dat wel. 
Tornen was niet te doen.
Maar mijn lief was het er niet mee eens.
Hij voorzag de techniek en ik een nieuwe lamp.

Voor Rocco's kamer maakte ik er ook al eens een
De tutorial kun je hier ook vinden.

Deze maakte ik van kalkpapier.





Zo opgeruimd is het nooit. Nu ook niet, maar alles even uit beeld.
En toen maakte ik er nog een, als cadeau.
Deze keer met een vouw aan de onderkant, zo blijft hij mooi groot.
Experiment geslaagd.


6 opmerkingen:

  1. Oh ik heb ook nog een lamp nodig maar mijn budget is beperkt maar dit is wel een goed idee.Is het moeilijk?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt moeilijk is het niet. Wel precies. Ik heb wel even geoefend voordat ik de echte maakte, lang geleden, met de eerste origami lamp. Succes!

      Verwijderen
  2. Dat staat ook al maanden op onze 'to-do'-lijst!
    Mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen