zondag 15 februari 2015

Carnaval poezenpak

Dit jaar begon ik op tijd. 
Juno was al maanden in voorbereiding, wat ze wilde worden met Carnaval.
Een poes. In mijn kast vond ik een stof die zeker kon doorgaan voor poes.
Het patroon scharrelde ik bij elkaar.
De jumpsuit Ally met mouwen en kap van SVDHD1
En voor Carnaval komt het allemaal niet zo nauw.
 





Na pak 1 kwam pak 2 en voor pak 3 werd het een mengelmoesje. De onderkant van pak 1 en de bovenkant van pak 2.

En als wat gingen ze met Carnaval?
Je zou denken: als poes...

Nee... als ballerina en koningin!
Rocco ging als panter, dat wel. En met verve.

De poezenpakken trokken ze wel aan over hun roze tutuutjes.
En gelukkig wordt er thuis veel mee gespeeld, dus spijt hebben we niet.

11 opmerkingen:

  1. Die één na laatste foto, met die "pootjes" Lekker stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt, zo'n echte poezenfamilie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan! Die zouden ze hier ook willen een familie mengelpoezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allez jong, kleine dametjes hé. Ik zou toch als kat gegaan zijn want het is gewoon perfect af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spijt zou ik daar ook niet van hebben; ze zijn superschattig samen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Keileuk die foto's van 3 poezen!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele poezenfamilie bij elkaar genaaid. Leuk trio in hun poezenoutfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk!!
    Alleen al voor de fantastische foto had je ze kunnen stikken joh. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen