zondag 25 januari 2015

Laptophoes

Een hoes maakte ik voor mijn laptop.
Het werkwijze haalde ik uit SVDHZ 1
De stof komt van Ikea.

Nu ziet het geheel er rustgevend uit.
Zo zat ik niet achter de naaimachine.
Ik naaide de rits er te strak in, zodat de rits steeds klem kwam te zitten.
Tornen, tornen, tornen...

Al ben ik dat leed alweer vergeten. Gelukkig!


Donkerblauwe paspel, als contrast. Piep! klein geel hoekje.
Een zonnige binnenkant.

Omdat de stof licht van kleur is, spoot ik hem in met vuil- en waterafstotende spray. 
Geen idee of dat werkt.

5 opmerkingen:

  1. Op hoop van zegen dat het werkt want die gele stof zorgt voor een 'schitterende' toets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee van die waterafstotende spray! Ik heb hier hetzelfde stofje liggen om een tas te maken maar maakte me dezelfde bedenking. Mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoes en inderdaad een goed idee die spray!

    BeantwoordenVerwijderen