dinsdag 23 december 2014

Jongens en bloemen




Voor Rocco was ik bezig met recyKleer t-shirts. 
Althans ze waren al lang klaar, maar op de foto... dat duurde.

Vorig jaar maakte ik voor Juno een raglan jurk van deze bloemen. 
Zo'n schoon kleuren... ik had nog een restje liggen.
Voor het patroon voegde ik verschillende patronen samen, ik geloof allemaal uit de Ottobre.

En bloemen voor jongens? Kan.
Zijn zussen denken er anders over.

De trui hieronder werd gemaakt uit een joggingsbroek van de man des huizes.
Super zacht!


5 opmerkingen:

  1. Mooi, bloemen moeten zeker kunnen voor jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor bloemen zijn helemaal hip voor jongens, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan!
    Hij staat er alvast prachtig mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Grtjs Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen