donderdag 6 november 2014

Handtas in leer

Die leermanie van enkele weken geleden had een doel:
Een klein leren tasje.

Zo eentje dat je gebruikt als je eigenlijk niets mee moet nemen.

Het ontwerp verzon ik zelf, ook de werkwijze.
Mijn naaimachine protesteerde bij de hoekjes.
Dus toog ik naar de schoenmaker.
De kundige man nam mijn tasje in zijn handen, bekeek het ne keer te goei
En sprak toen de woorden:
"Wie dit in elkaar heeft gezet, weet ik niet maar....."

Ik met rode wangen: "U bedoelt mij, meneer?"

Daarna maakte hij met plezier mijn tasje goed stevig.




Met de naaimachine stikte ik lijnen

Klein binnenvakje

Zeker nog eens doen... Dan weer een iets grotere...

7 opmerkingen:

  1. Oh! Ik lees mee, er ligt hier ook leer klaar, maar ik durfde er zelf nog niet aan te beginnen.
    Hetzelfde plan ook trouwens, een handtasje voor als je niets moet meenemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Geweldige hulp van de schoenmaker. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat is wel straf de reactie van die schoenmaker...
    Het is toch geslaagd joh!

    BeantwoordenVerwijderen