woensdag 29 oktober 2014

Chloë jas






Best wel heel er blij (en trots) ben ik met/op mijn gevoerde Chloë jas.
De voorbereiding vlotte goed, ook het aanpassen van het patroon voor de voering. 
Het in elkaar zitten ging nog sneller. Bij het naaien van de mouwen, voering met buitenkant, moesten mijn hersenen flink kraken. 

En hij zit super! Een aanrader.
Content.

Patroon: Chloë jas, la maison Victor
Stof: Wol outlet Scapa, gekregen van mijn moeder, 
voering kringwinkel en een stofje wat ik 10 jaar geleden uit Vietnam meebracht.

11 opmerkingen:

  1. Super! Gisteravond dacht ik nog"goh dat ziet er comfortabel warm uit, vast prijzig" Ik wilde je er nog naar vragen.
    Met recht iets om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Je staat prachtig met die kleuren. En van de binnenkant word ik helemaal vrolijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi! Mooie kleuren, goed gemaakt en hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en bovendien heel praktisch tijdens deze herfstdagen! De kleur staat je bovendien heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie Chloë! Prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen