woensdag 11 juni 2014

Vlierbloesemsiroop

Ik vind het lekker.
Heel lekker.

Daarom maakte ik dit jaar extra veel.
Wel 20 liter...
Zalige vlierbloesemsiroop.

Valt best mee niet?

En toen waren er al veel cadeau gegeven of opgedronken

De labels maakte ik dit jaar met de computer, waar ik een stempeltje op zette.
Leuke lettertypes haalde ik van dafont
Het recept kun je in een eerdere post van vorig jaar vinden.
Dit keer gebruikte ik geconcentreerd citroensap. 

Als je nog wil maken, niet te lang wachten!
Succes

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk is dat, vlierbloesemsiroop. Alleen geen vlierbloesems in mijn buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (tussen haakjes: waar haal jij je flessen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maakte het dit jaar voor het eerst, helaas word ik misselijk van de geur... Ik maakte er dan maar vlierbloesemgelei van, ook gemengd met troebel appelsap en nog een variant met aardbei.
    Wachten op de bessen dan maar en hopen dat dat meer onze smaak is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lekker! Dit jaar voor het eerst in jaren niet gemaakt, jammer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik dacht dat de 10 liter die ik maakte veel was!

    Ik kwam hier via via terecht. Leuk blog heb je.

    Groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen