zondag 15 juni 2014

Shirt Skirt

I love denim!

En maakte van een herenhemd een rokje.
Zonder patroon, passend op mijn lijf.

Ik nam voor- en achterpand.
De borstzak tornde ik los. De knopen liet ik zitten. 
Ook aan de onderkant is niets gedaan.
De taillieband haalde ik uit het bovenste stuk van de rug.
Het naaiwerk vlotte rap:
Twee zijnaden en een tailleband. Eigenlijk kei simpel!

Ben wel content. Zeker niet de laatste die ik zal maken.
De volgende maak ik iets minder hoog in de taille.


Het t-shirt maakte ik met stof van Fragile.


16 opmerkingen:

  1. Wat een superidee! Echt leuk geworden en mooie pasvorm hoor!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaauw! Die hoge taille vind ik net heel tof. Super gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!!
    Ik ben ook wel fan van die hoge taille....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook zeker fan van de hoge taille! Geen twijfel.
    Maar eentje zonder hoge taille lijkt me ook tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi. En ook in combinatie met het shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt geen fan van jeansrokjes maar deze vind ik echt superknap. Ik vind die hoge taille top! En het shirt is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi! Krak in recyclageprojecten, jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt wel heel knap seg!
    Ik vind dat die hoge taille je net heel goed staat...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen