donderdag 1 mei 2014

Stapelgoed



Ik ben een indiaan
Dat leek mij wel grappig, op nen t-shirt.

Recykleer t-shirt met geflockte tipi en tekst

Broekje

Het patroon tekende ik zelf en probeerde ik al eens hier
Een soort heren-lange-onderbroek-model
(Om nog verschillende keren te maken.)

Dit broekje is gemaakt van een tweedehands trui die ik  laatst kocht.
Het zijn de mouwen.
Dit broekje kreeg knielappen en maakte ik iets wijder.
Stof: een gigantische trui uit de kringwinkel.
Pied de poule. Love it. Ook voor jongens.
Het t-shirt liet ik al in een eerdere blog zien.

Eenmaal in de tricot-mood (en die altijd dichtbij, hier)
maakte ik nog wat t-shirtjes.




Mijn jongen, zomer-klaar, zonder naar de winkel te moeten. 
( of bijna niet...)

Patroon: raglan t-shirt Ottobre
Stof: allemaal recykleer stof

8 opmerkingen:

  1. Mooi!! En wat staat het schattig. Of nee, stoer moet je zeggen hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En bij pied de poule denk ik zelf niet meteen aan een jongen, maar dit exemplaar is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker ventje.
    Wanneer zetten we de jouwe en de mijne eens naast elkaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creaties en zo een fijne recyclage!
    Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai met zo'n collectie gaan er geen 2 rondlopen! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat pied de poule-broekje is echt super! zeker OK voor jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge Nelleke, je bent wel echt een professional!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik ben eens even aan het teruglezen en wow wat maak je een boel moois! Nogmaals chapeau!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen