zondag 25 mei 2014

(Mis)lukt

Dit geval.... heb ik talloze keren in de hoek gesmeten...
Niks ging zoals ik het bedoelde.
Uiteindelijk haalde ik haar telkens weer uit de hoek en ondernam een nieuwe poging...
keer op keer...

Wat ging er zoal mis?
De rimpeling voor, leek meer op een hangbuikzwijn...
De naden trokken...
De afwerking van de armen en hals...lastig
De rits inzetten, de taillenaad steeds niet gelijk...
De onderrok inzetten...
Toen bleek ze toch echt te ruim aan de heupen...

U begrijpt het.. dat zorgde voor frustratie.
En of ik de print nu echt schoon vind? 
Ik weet het nog niet.

En hier is ze dan.
Gelukt of mislukt?
Ben benieuwd wanneer ik haar ga dragen.




Patroon: Ottobre woman 2/2014
Stof: van de markt

22 opmerkingen:

  1. Ik zeg gelukt, goed dat je doorgezet hebt! Ik vind het een prachtig exemplaar, mooie print!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super mooi! Ideaal zomerkleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukt! En een dikke pluim voor je doorzettingsvermogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukt joh, upgraden naar topzomerstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, gelukt. Ik vind het een erg leuk jurkje voor de zomer! Zou zo uit de winkel kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ja, echt. Zie inderdaad dat het wel een moeilijk stofje is om te naaien, maar het resultaat is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GELUKT!!!Ik zeg DRAGEN want hij is LEUK!Ha,ha,....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toch wel heel mooi!!! maar ik ken die frustraties.....iets voor mezelf maken vind ik ook o zo moeilijk....meestal past het niet van de eerste keer...dan weer wat versmallen, nepen leggen.....ik heb er een hekel aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg. Gragen! te mooi in in de kast te laten hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe het maar gewoon aan als de zon terug tevoorschijn komt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alleen al voor de stof zou ik zeggen: blijven dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ken het gevoel, nochtans staat het je heel mooi en de stof is prachtig. Misschien toch maar naar ons luisteren (en het gesukkel negeren!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap! Het is er in ieder geval niet aan te zien dat er zo aan gevloekt werd. Het model staat je prachtig. Niet twijfelen! Gewoon dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal gelukt! Volledig mijn stijl en goesting, dus als jij hem niet wil... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal aan u denken als ze de hele zomer in de kast is blijven hangen... ;-)

      Verwijderen
  15. Pfieeooeeww ... Ik kan het op de foto´s zelfs al goed zien dat het een lastig stofje is om te verwerken : chapeau voor je doorzettingsvermogen ! En de kleuren staan je mooi bij je huid ( en plukje haar ;-) ) .
    Ik hoop dat je het zal dragen . Zo´n lange weg en dan zo´n resultaat , ´t zou echt zonde zijn .
    ( en zo bruin al zeg ! -jaloers- )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukt! Bij het volgende terrasjesweer toch maar eens uit de kast halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow echt helemaal super...ja hoor chapeau voor je doorzettingsvermogen!
    Ennuh zekers gaan dragen! Er is niet aan af te zien dat je hem zelf gemaakt hebt...je gaat vast vragen krijgen waar dit leuke jurkje te koop is ;). Het staat je super!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het iig. heel mooi geworden. Zou zonde zijn om in de kast te laten hangen!
    Maar stiekem begrijp ik je wel als je hem niet draagt, je blijft er zelf altijd iets aan zien. Ik vind het sowieso grappig dat je je frustraties zo leuk omschrijft.

    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hmm... ik was net van plan dat model uit de Ottobre te gaan maken.. ;)
    Herkenbaar, dat je er na afloop gemengde gevoelens over hebt, maar zo op de foto is 'ie erg leuk en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen