zaterdag 17 mei 2014

Broodzak

Wanneer je je eigen brood bakt
Dan komt daar niet vanzelf een zak bij
Logisch zult u denken, doch onpraktisch.

Ik maakte een broodzak van stof.
Voor mijn lieve vriendin die jarig was.

De stof is een echte oude Delfts blauwe stof, met een neon koordstropper




De vouw aan de zijkant krijg je door de zijkanten naar binnen de vouwen en dan te stikken.


Veel plezier ermee, lieve H!

Ik maakte de zak door goed naar een broodzak te kijken.
Iemand interesse? Dan kan ik wellicht er nog eens een maken, en dan als tutorial. 
Als je interesse hebt, laat maar weten.

6 opmerkingen:

  1. Dat is leuk, ik maakte juist niet zo lang geleden ook broodzakken (want inderdaad, zelf-gebakken brood komt niet in een tasje), maar die zijn wel een stuk minder perfect geworden! Heb je dit tasje gevoerd?
    Ik ben ook benieuwd naar een tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superidee! Zo zou ik er ook wel eentje kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh dit staat al tijden op mn lijstje om te maken.
    Als je een tutorial wilt maken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gebruik je nog speciale stof? Of extra dichte stof? Ik heb vorige week een broodzak genaaid van ongebleekt katoen icm wafelkatoen, maar het brood is de volgende dag hard.. Hoor graag tips!

    BeantwoordenVerwijderen