donderdag 20 maart 2014

Ruiten rokje

De limited Brakig collectie van Ikea... had zo een toffe print.
In kussensloop...
Ik maakte er een rokje van.

 Bij het plooien van de vouwen lette ik goed op de ruiten.
En aan de zijkant zorgde ik ervoor dat het patroon mooi doorliep.


Het rokje was bedoeld voor Ravi, maar zie... zoveel te groot.
Dus toch maar naar Juno, ze juichte...
Voor Ravi maak ik gauw een ander.

Patroon: Allemaal rokjes, in het rugbeleg verwerkte ik een knoopsgaten elastiek.
Stof: kussensloop van Ikea

7 opmerkingen:

  1. Schattig rokje, vooral met die bijpassende mamaschoenen-met-hoge-hak ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepig stofje. En mooi hoe je die plooitjes hebt geplooid zodat de ruiten zo mooi uitkomen. Hahaha, wat een heerlijke kiekjes zo met mama's schoenen aan :D :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof!
    Geweldig met de grote schoentjes eronder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk stofje inderdaad! en wat een origineel rokje heb je ervan gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super kleurtjes! en super schoenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen