maandag 3 februari 2014

Etui for me

Dit supertoffe Petit Pan stofke kreeg ik met kerst, inclusief de rits.
Met veel plezier maakte ik een gewatteerde pennenzak.

Op het laatste streek ik het geheel netjes recht...
en toen verdween het grootste volume.

Iemand een tip?
Hoe strijk je fiberfill, zonder dat het zo plat wordt?



Mijn map en agenda voorzag ik ook van Petit Pan.

Voor de map maakte ik een, afneembare hoes.
Bij de agenda streek ik de stof met Vliesofix vast.

En in een moeite mee, het boekje van Juno.

11 opmerkingen:

  1. Tof! Ik kan je geen tips geven ivm de fiberfill...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi stofje in combinatie met de rits. Vrolijk en hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schoon ... maar jammer genoeg geen tips ivm fiberfill strijken .
    Niet te warm misschien ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wordt een mens spontaan vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schoon!!!! die petit pan is toch zooooooooo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan en ik denk ook dat je het beter niet strijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HayHay!
    Wat super leuk allemaal!
    Prachtige stofjes en wat een goed idee om het zo te verwerken!
    Stond er geen strijkadvies op de vlieseline?
    Liefs Daniëlle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen