zaterdag 25 januari 2014

Second hand give away

Kleine jongetjes worden groot!


Onze Rocco loopt!
Met zijn schattige paddelpootjes waggelt hij door de kamer. 
Zijn armpjes houdt hij soms enthousiast in de lucht. 
Hij is fier. En dat zijn wij ook. 

Bij groot worden ben je dus niet meer klein. 
En passen sommige favorieten niet meer. Met spijt in mijn hart. 



Met liefde maakte ik deze truitjes. Absolute favorieten. Hij droeg ze zodra ze uit de was waren.

Maar nu... zijn ze te klein


Ik wil er graag een ander mee plezieren.




Jij mag kiezen welke!
Beide truitjes zijn maatje 80

Wil je meedoen? Laat dan een berichtje achter.
Zondag 2 februari is er een gelukkige.

13 opmerkingen:

  1. ooch die rode is mijn favoriet, maar ik doe niet mee voor de give away want wij hebben ook zo geen kleintjes meer! Er zullen zeker wel andere mama's met kleintjes staan springen! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rode is supertof. Maar ook hier geen kleintjes meer die in mt 80 passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn ventje draagt maat 68 momenteel. Dus ik doe graag mee. Mijn voorkeur? Goh, ik vind ze allebei heel erg leuk. Maar misschien is de gestreepte versie beter, gezien hij normaal ergens maat 80 in de zomer zal dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel meedoen als fiere meter van mijn petekindje Tuur... Hij is van eind december, maar er komt vast een moment waarop de truitjes passen. Mijn voorkeur gaat uit naar het gestreepte truitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee!
    Heb me van de week net ingeschreven voor een 2dehands kledingbeurs..wist niet wat ik anders met al die kleertjes moest..

    Maar doe wel graag mee met de give away!
    Onze joris zit nu in 74..dus zou super zijn..zelf voorkeur voor de blauwe..
    Broekje van foto 1 is trouwens super leuk..ook zelfgemaakt???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe tof dat je je zelfgemaakte kleertjes weggeeft! Onze Aaron is ook net uit maat 80 gegroeid, helaas, maar het zou wel leuk zijn om te geven aan mijn man zijn metekindje. Moeilijk kiezen, maar ik ga voor de sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik ben zwanger, dus ons kindje kan er nog ingroeien! :) de gestreepte is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ons zoontje zit nu in maat 80, perfect dus. Mijn voorkeur gaat uit naar het donkerblauwe truitje, aangezien we voor de rest amper sobere kledij in huis hebben (kan ik dan combineren met een broekje met waanzinnige print :) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh supertof zeg! en ja, die beebjes groeien toch echt als kool he... hier net een tweede dochtertje verwelkomd 3 weekjes geleden, alles terug beleven, leuk! :-) ik doe graag mee met je give-away en ga voor het blauwe truitje, ziet er heerlijk zacht en warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn! ik doe graag mee voor het blauwe truitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze groeien gelijk kook hé die kleintjes.
    Ik waag mijn kans voor de blauwe, mijn zoontje zit momenteel in maat 74 dus kan binnenkort van pas komen :-)

    Groetjes Frullemieke
    www.frullemieke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen