woensdag 29 januari 2014

Scheef

Voor het fotoboek van Rocco maakte ik een hoes.
Het borduren kostte me maanden...
(Lees: Ik nam een kringwinkelschilderijtje en borduurde daar zijn naam bij.)
De hoes streek en naaide ik keurig in elkaar.
Tot dan ging alles goed...


en toen naaide ik de roos erop.
En draaide het uit op een mislukking. Scheef.
Maar niet zo een van -we-doen-het-overnieuw of smijten-het-achter-in-de-kast.
Maar zo een van -we-leren-er-mee-leven.

(want het uittornen van een zigzagsteek zag ik zo precies niet zitten)

4 opmerkingen:

  1. Hé maar , een zigzagsteek vind ik net het gemakkelijkst los te halen ?!?
    Dat scheve doet mij net denken aan de lade met schriftjes allerhande van bij mijn grootouders .
    Die hadden allemaal zoiets gek eraan .
    Dat voor de huishoudelijke uitgaven bv. was er eentje met een ´oor´ dat mee omgestikt was .
    Recht is soms toch ook vooral saai ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaaauw, dat is echt ongelooflijk mooi, zelfs zo een beetje scheef! Echt, dat ga ik pinnen als idee, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOLA, COMO STAS... INTERESANTE TU BLOG, ME ENCANTO..¡ TE FELICITO.
    AHORA TE SIGO, TE INVITO A QUE ME VISITES Y VEAS LO QUE YO HAGO, SERAS BIENVENIDA SIEMPRE..
    BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@

    BeantwoordenVerwijderen