vrijdag 27 december 2013

Kerstpakjes

De dagen voor Kerst werkte ik nogal maniakaal aan de pakjes.
Mijn hoofd stroomde over van de ideeën... genoeg tot Kerst 2020!
Dit legde ik zoal onder de boom.

Deze zag u vast al eerder ergens anders verschijnen.
Ik pinde het hier.
Het papier: het sterrenstelsel uit een oude atlas.



Geborduurd hangertje.
Magneten.
Slingertje, waarvan je 1 vogeltje ziet. De rest zit verstopt.
Enveloppen, stickers, masking tape pakketje.

DIY kerstbal zoals deze
Scrabble-stenen-knopen-magneten.
Schrijfboekjes voor mooie gedachten.
Spiegeltjes, als snoepjes.
Het maken werkt ook erg verslavend! Dank je Else.

Assorti

En ik kreeg ook zoiets moois. 
Dat show ik in t volgend bericht. 

5 opmerkingen:

  1. Zo'n vrolijke cadeautjes! En die gevouwen kerstballen, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal zooooo moooooi! ik moet ook dringend terug in m'n crea-mood geraken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel! Ik ben ook fan van de origami-ballen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier net oma R. op bezoek. Heel blij is ze met je pakje! (net als ik). x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh tof zeg!
    Zo benieuwd hoe je het maakt!

    Fijn eindejaar,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen