zondag 15 december 2013

Fier! 5.


Deze dagen was het feest!
Ik zeg dagen.... want:
 een eerste kinderfeestje,
een echte verjaardag en een verjaardag op school
en dan ook nog een 'echte mensenfeest (volgens Juno)'.

Ze is vijf!
Wat een grote dochter!


Juno...
...Speelt graag met poppen.
...Haar nieuwe pop lijkt op haar.
...Noemde de pop Bambi.
...Kreeg een echte tutu.
... Danste door haar verjaardag heen.



Toen ik dit pomponnen rokje zag op pinterest moest ik het maken!
Een hit!

t-shirt en legging: Zara
Het t-shirt dat ik draag: mijn eerste zelfgemaakte t-shirt voor mezelf!
Zal ik nog over posten.
Herkent iemand de stof?

13 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag! En die pompomrok is geweldig? Vind jouw versie veel mooier met de prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Dat die pomponrok een hit werd, dat is wel te verstaan. En wat een mooie foto die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de 5jarige. 5 jaar zijn is superleuk! Echt een leuke leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hieperdepiep hoera! Vijf zijn is zo leuk. Het levende bewijs ligt hier momenteel heerlijk in zijn bedje te slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw, die pomponnetjesrok is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke foto's ...vooral die laatste!
    Dat moet een fantastische 5e-verjaardag zijn geweest....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera voor de jarige! En wat een feestelijk rokje! Super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 5 dikke kussen voor de jarige meid! Supermooie foto's, en die laatste is om in te kaderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Juno, zo'n mooie naam met een prachtige leeftijd!

    Fragile! Ik zie uit naar je resultaat.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog een late dikke proficiat. ;-)
    Die pomponnetjesrok is echt fantastisch.
    Die laatste foto is prachtig, eentje om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen